Toimitusehdot
Toimitusehdot lyhyesti
1. Tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Viallisesta tuotteesta tulee ilmoittaa välittömästi asiakaspalveluumme, jolloin tuote voidaan vaihtaa tai hyvittää. Viallinen tuote tulee palauttaa myymälään, jotta voimme hyvittää tuotteen.
2. Tuote toimitetaan valitsemallenne päivälle, ei kuitenkaan samalle päivälle, jolloin tilaus tehdään. Tilaus tulee tehdä viimeistään kolmea päivää aikaisemmin. Pullat ja pitkot voidaan toimittaa seuraavalle päivälle. Huomioithan, että olemme su-ma suljettu, tällöin tilauksia ei toimiteta.
3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluun puhelimitse 044 2446946 tai sähköpostitse kahvilahygge@gmail.com.
4. Kahvila-konditoria Hygge ei ole korvausvelvollinen jos tuotteet on myyty loppuun tai jos verkkosivuilla on kuva- tai painovirheitä, esimerkiksi tuotteiden kuvauksissa tai teknisissä tiedoissa olevat virheet) virheellisiä hintoja tai hintojen tasauksia. Kahvila-konditoria Hyggellä on oikeus korjata mitä tahansa tällaisia virheitä sekä koska tahansa muuttaa tai päivittää tietoja verkkokauppaan.
Tarkemmat toimitusehdot
KAHVILA-KONDITORIA HYGGE OY 2851009-6 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: kahvilahygge@gmail.com
Puhelin: 0442446946
Postiosoite: Keskuskatu 35, 48100 Kotka
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken ja Ålandsbanken.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Toimitus
Toimitustapoina verkkokauppa tarjoaa noudon paikan päältä sovittuna päivämääränä tai kotiinkuljetuksen noin 10 kilometrin säteellä. Toimitustapa valitaan kassatoiminnossa, josta myös näet onko kotiinkuljetus mahdollinen osoitteeseesi.
Toimituskulu kotiinkuljetukselle on kiinteä ja näet ne verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on 3 vuorokautta. Tilaus tulee antaa viimeistään 3 vuorokautta aikaisemmin. Pullat ja pitkot voidaan toimittaa seuraavaksi päiväksi.
Palautukset
Viallisilla tai väärillä tuotteilla on palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Mikäli haluatte hyvityksen tuotteesta tai uuden tuotteen viallisen tilalle, teidän tulee palauttaa kyseinen tuote myymäläämme.
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon puhelimitse numeroon 0442446946 (tiistai-perjantai klo 10.00-16.00, lauantai 10.00-14.00)
Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:
- Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
- Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
- Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että toimitamme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
Verkkokaupan “Kakkugeneraattorilla” tehdyillä tilauksilla ei ole palautusoikeutta.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen sovittua nouto- tai toimituspäivää tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.